Ahastu egin zait, barka ezina Eibartarra izanik, Eibarko armagintza museoa,
han Eibarren egindako haibat gauza eta bertan Helmotz organoa (dena Eibarren
egina 17.000 pieza dittu), Hammond organoaren kopia, bertako ingienieriak
etorri ziren eta beren soinuagatik zoriondu, bizikletak, kafeterak, motoak,
jostejo makina etabar, Eibartarron historixia letra hadiz (eta izerdi
patzez) idazten den horietarikoa.

Josu según ze interes duten er niretzat inguruan ikustekoak hauek dira:
-Arantzazu: ingurua eta ondareak ikusgarriak (mistikoa), inguruan lehize
zulo bat dago (jaturabe
 inguruan) bisitatzeko prestatuta, Arrikrutz uste dot.
-Kostan:
     Bizkaian: Mundaka, Gernika aipatu dittuk San Juan de Gaztelugatxe
inguruan
     Gipuzkoan: Getaria, Zumaia (flick interesik balego), Zestoan Ekainberri
(Ekaine kobazuloko
     errepikamen edarra), Donostia pintxoak alde zaharrean
-Eibartarra izanik Arrate Zuloagan kuadroekin eleiza edarra (zumaian euren
txaleta ere badago),
 inguruan bolibarreko kolegiata.
-Naparruan:
  Baztan: señorio de bertiz,
  Elizondo: Orreaga
  Urbasa: Balkon pilatos (gazta erosi txabola batean), bide batez sakana
bailara ikusi

Beno hor ideia batzu, ea zer egin ahal duzuen

Ramon