Oierrek

Niretzat askatasuna da gakoa.

…

Baina jantzi nahi ez duenak ez janzteko eskubidea izango duela bermatu bai.

Nik.

Ez da hori hain argia, donostin narru utzirik zebilen gizon hura zigortu
egin dute (guztiz erantzia).

Ondartzetan, nudismoaren eztabaida era bada,

Beraz gizarte desberdinetan badira “arauren” batzu, ezan nahi dot askatasun
oso osoa ere ez dagoela.

Ramon

2010/6/10 Eneko Astigarraga <eastigarr...@codesyntax.com>

2010/6/10 Imanol Trebiño <trebi.a...@euskalnet.net>:

>     Harrittuta laga nau. Sustatuko Zer Erantzi atalian, beloan kontura
post
> bat jarri eta atzo arte 31 erantzun izan. Aibadios! Zer izan leike,
Sustatun
> izan dan erantzun kopuru haundixena?

Ez, haundixena azken boladan, Veleiako ostraken inguruko albiste bat
da: 321 erantzun ditu eta eten gabe hasten doaz. Hauxe:
http://sustatu.com/1270720463

Baina Egunkariaren itxierarenak gehiago izan zuelakoan nago.

>     Nik garbi daukat, bakoitzak gura daben moduan jantzi deila.

Ba bai, horretan japoniarrak omen dira xelebreak :-)

> aparte, izan gaitezen serio, zuetako inork ikusi dau gure artian kalian
> andraren bat arpegia zapi batez estalirik? Nik bapez, bapez, bapez.

Eibarren nik bai.

Ikus gaur bertako albiste hau:
http://www.elpais.com/articulo/sociedad/Condenado/anos/encerrar/esposa/casa/
elpepusoc/20100610elpepisoc_6/Tes
kalean ez ... baina larriagoa dirudi: niqab-ekin etxean sartuta.
Espero minoria izatea ...

Eneko