Leire, ni be apuntatu non ikastaruan, ta egon nitzonan martitzenian. Neuk be
Zaloak aittatutako hiru konklusiño horrek ¿jakanaraz? buruan bueltaka.

Lehelengo egunian, ustez, alokutibuan inguruko zalantzak behintzat argittu
gendunazan, kostau jeskun, ez pentsau! Horrekin bueltaka ibilli giñonan gure
laukotian, tartian zonan Oier Araolaza zerrendakidia bebai!

Uste jonat Lur Ibargutxi lankidia be zerrenda honetan daguala, ta bera be
bajaon ikastaruan.

Lehelengo berbaldixan konturau nitzonan ze zaila dan neretako. Berbetan hasi
ta belarrixak gorri-gorri jarri jatazan. Bueno, pixkanaka...

josu.

Aintzane Agirrebeña<aintz...@yahoo.es> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
mairen 09a 15:41):