Joe Josu!! Narrua dakazuela, elementuak zariela...
Bidixua ikusi nahi izan dot bozkatu aurretik, dana ez dot ikusi baina
propaganda txarra egittera nator, sentitzen dot.
Lelengo pozik hartu dot euskeraz errez ta ondo egitten daben eibarko
lokaleruak entzutia.  Sorpresa ona, gainera eibarko historixia ta bestelako
kontuak azaltzen, ondo! Baina lokalako irudixetan pare bat kartel ikusi
dittut... bixak erdera hutsian, bata "cerrar la puerta" ta bestia ez dakit
zein zan... Momentuz ez dozu nere botorik eukiko! Defentsa on bat egitten
badozu igual...
Por tzierto, ondo montauta dakazue asuntua e!! Hori zer zan  "yakuzzi" bat?
Arrate

Serafin Basauri<seraf...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
urtren 17a 17:32):

Arrate