Erabat ados Asier. Derriortzen ez bada jai.

Serafin

28/02/2012 10:28(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:
Gari Araolaza<g...@eibar.org>  igorleak hau idatzi zuen (2012eko otsren
28a 10:03):
Nik uste dut "lojistikaz" aparte (atez-atekoa, kontenedore marroia eta
abar) garrantzitsuena jendea mentalizatzea dela.

ez dot sinisten mentalizaziño kontu horretan.
20 urte daroiaguz birziklapenakin bueltaka, eta administraziñuak lan
haundirik egin ez badau be, egixa da batzuk "mentalizau" garala. Eta
beste batzuk (asko) ez. Euskal Herriko birziklapen tasak baxuak dira;
organikua ez ezik, papela eta kristala be ez dira ganoraz birziklatzen
(zer esanik ez ontzi, plastiko eta enparauak).

20 urtian mentalizau ez dana... hamendik aurrera be ez da mentalizauko.

Inposatu eta kitto.

Azkenengo gizaldixetan zeozertxo aurreratu dogu:
- oriñala ezin da leihotik behera hustu
- kalian ezin da txikixarik egin
- labadorak ezin dira mendi-baztarretan laga
- zakar-poltsak ezin dira leihotik errekara bota (oin dala 30 urte
Ermuan edo Elgoibarren eitten zeben moduan)
- ...

Ba, gure zakarrak ezin dira danak poltsa berian bota, gaika banatu barik.
Eta kitto.

Birziklatzen ez dabenari isuna.
Haundixa, gaiñera.

a.

Hau da, zaborra banatu behar dugula, nahiz eta gero errausgailuak jarri.

Gero eztabaidatu dezakegu atez-atekoa edo zer egin behar den, baina
lehenengo denok asumitu behar dugu zaborra "nire arazoa" dela.

Gari