 Date: Sat, 3 Mar 2012 21:34:08 +0100
From: txarg...@gmail.com
To: eibartarrak@postaria.com
Subject: Re: [eibar] Zaborrekin zer?

Derrigortu? Biaña beste hainbat kontuta ez gagoz derrugortuta, ala? Ezin da
zakarrik bota kentenedoretik kanpora. Derrigortuta gagoz kontenedoretan
sartzen, poltsa baten barruan. Erreketara be taillarrak isuri bihar dabena be
era konkretu baten isurtzera derrigortua dagoz. gIdatu be eskumatik egin bihar
dogu, derrigor.

Umia eskolara be derrigor eruan bihar da, eurek jartzen dittuen epietan
registrau eta ordutegi konkretu batzuetan. LAnera be derrigor juan bihar gara.
Erre be toki konkretu batzuetan baiño ezin da egin. Derrigorrian!
Derrigortu leike, gauza asko dira derrigorrezkuak.

Errauskailuan baiño lehenago beste urtenbide batzuk be badagoz. EZ ahaztu
Nafarruan ez errausgaillurik ez eraikitzia erabagi dabela!
leire

IMANOL TREVIO-MARIA JESUS ARTETXE<trebi.a...@euskaltel.net> igorleak hau idatzi
zuen (2012eko marren 03a 20:14):

    Eta horrez gain, derrigortu leike?

    Kontu politikua bihurtu da (uste dot). Bildukuak horixe bultzatzen dabe.
Bestiak ez. Bildukuak jarri leikie derrigortasun haura? Eurak bakarrik? Ez dot
uste. Bestiak ez detse ipurdixa garbittuko.

    Urtenbide bakarra, sorpresa ezian, erraurgaillua. Gipuzkuan Donostiara
zaborra bialdu eta donostiarrak inguruko herrixetara. Konponbide on-on-onena?
Ba ez biharbada, baina posible bakarra. Ez dau emoten birziklaziana
errausgaillua ebitatzerainok helduko danik.

    Baleike be Bildukuon jokaldixa bakarrik denbora irabaztia izatia, lau
(hiru) urtez atzeratzen badabe..., oin dagozan zabortegixak denbora horretarako
emoten badabe... horko herrixak ez badira kejatzen...