Zerrendakide berria daukagu, Edu Lartzanguren. elilaztangu...@gmail.com du
helbidea. Baliteke bere izena Eli Laztanguren agertzea e-posta mezuetan,
baina Edu da, eta Lartzanguren.

Arauak betetzeko, bere burua aurkezteko eskatu zaio. Hau idatzi du:

-----------------------
"Zu ez zara eibartarra!" bota eustan Baskaran apelliduko superuntzagakume
harek. Hasarratu barik, harro erantzun nion: "Arrazoia dakazu, AmaƱakua
naiz".

Baina soseguz! Ez pentsa dorreetakoa naizenik, eh! Horren AmaƱakua ere ez
naiz.

Nola hori ez den aurkezpen bat nik esango dut Edu Lartzanguren eibartarra
dela. 40 urte ingurukoa, eta kazetaria da Berria egunkarian. Twitterren,
@edulartzanguren

Arrateko Amaren izenean, ongi etorri Edu

eta orain, TomTom-eko ahotsak Androidera pasatzeko ideia horretaz dakizuna
edo proposatzena kontatzera gonbidatzen zaitut.