Zure purrustadatik pare bat kontu argitzearren, ez besterik Oier.

1. Nik dakidala Eibar K.E.ak ez dauka zuk aipatutako zorrekin inongo
zerikusirik.
2. Ez naiz aipatutako dirulaguntzen aldekoa.

Nik Eibar K.E.aren bazkide kuota ordaintzen dudanean ez diot
dirulaguntza jasotzeari edo zorrak izateari inongo defentsarik egiten.

josu.

Luistxo Fernandez<luis...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2013
ekaina 12 18:07):