Eskerrik asko ongi etorriagatik
Luistxo Bilduko zinegotzia naiz Eibarren .

Date: Wed, 5 Mar 2014 18:23:18 +0100
From: luis...@eibar.org
To: eibartarrak@postaria.com
Subject: [eibar] Zerrendakide berria: Leire Abanzabalegi

Kaixo,
zerrendakide berria daukagu gurekin:
Leire Abanzabalegi arangurenaban...@hotmail.com

Hau da bidali digun aurkezpena
Epe, Leire Abanzabalegi naiz, 36 urte egin berri dittut
eta Zestoako Udalean gizarte zerbitzuetan lan egiten badut ere Eibarko
zinegotzia ere banaiz. Foro honetan parte hartu nahi dut, eibartarron
interesen eta kezken berri zuzena izateko eta ahal den neurrian horietan
 parte hartzeko.Ongi etorri Leire. Idazteko, honaxe --> eibartarrak@postaria.com
Kuriositatez, zinegotzia... noren izenean? Eskerrik asko.