Ongi etorri, bai!

Eibartanauta ez eibartarren sektoreko baten partez.

Iturri

At 21:49 05/03/2014, you wrote:
Ongietorri Leire.

Serafin

05/03/2014 18:23(e)an, Luistxo Fernandez(e)k idatzi zuen:
Kaixo,
zerrendakide berria daukagu gurekin:
Leire Abanzabalegi Aranguren
<mailto:aban...@hotmail.com>aban...@hotmail.com

Hau da bidali digun aurkezpena
Epe, Leire Abanzabalegi naiz, 36 urte egin berri dittut eta Zestoako Udalean gizarte zerbitzuetan lan egiten badut ere Eibarko zinegotzia ere banaiz. Foro honetan parte hartu nahi dut, eibartarron interesen eta kezken berri zuzena izateko eta ahal den neurrian horietan parte hartzeko.

Ongi etorri Leire. Idazteko, honaxe --> <mailto:eibartarrak@postaria.com>eibartarrak@postaria.com

Kuriositatez, zinegotzia... noren izenean? Eskerrik asko.

Luistxo