Eskerrikasko Oier!
Orduan, marguak dagozen paretera begiratuta, argiztaketa berezi hori gabe,
bisontiak ez dira ikusten? Zuen, jakin ostian, ikusi izan dozuez? Esan nahi
dozu batzuk grafitixak egin zituela bisontien gainian eta izan leikela
horrek konserbaziñuan lagundu izana? Itxita egon arren jendia ibiltzen zan?
Horrek ze izaten dira espelofurtibuak?

Oier.