Bo! Antzeko gauzia pasau da Arraguetako trabesian! Urtiak daroez zikin
hormak eta bazterrak eta pasa dan astian dana pinttauta eta lurra
asfaltauta. Egixa da premiñia zekala. Baiña oin 5 urte be baekan premiñia!
Zihero abandonauta dago-eta!

GAiñera, asfaltau aprillian???????? Baiña zeiñen buruan sartzen da hori???
Gero Legarreko ufala be halaxe gertau da!

Ermuan be ointxe amaittu dabe pasa dan astian hasittako peatonalizaziño
zoragarrixa: bakuak karreterara begira, metro batera!

Dana antxitxiketan, bototxo batzuk etara nahixan!

leire n,

Ander Arroita<an...@eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko apirilak
28 13:47):