Bai, pintau leike jabian baimen barik...(Eibarko peora zaharrenetako bat)
Oin, neuk eitten badot zuetakoren baten peoran baietz multia epini...

Berde zatixa, amablemente brigadakuak laga dezkun muestria, chica, "tonua" gustatzen jakun edo ikusteko...

Bai Gari, eibarren ordaintzen badozuz diruak, zeure diruekin bebai (diñot nik)

(Eta autozentsuratu eitten naiz foro hau publikua da ta...)

Ander

28/04/2015 20:02(e)an, leire narbaiza arizmendi(e)k idatzi zuen:
Juan naiz ikustera zure peoria, Ander, eta kolore zatarra izatiaz aparte, desastre pinttauta dago! Zati bat ondiokan berdia da.

Arrate drogerixia zana be, Ibarkurutzian pinttau dabe. Anderren poeoran topautako kartel igualk topau dittut!

BAiña pinttau leike holan ezer jabian baimen barik?

Josu, asfaltau siku daguala egin bihar ei da! Aprillian jarri dabenak argi dago zer gura daben!

Eskerrak hautesndieri! bestela iñoiz ez litzake obrarik eta konpoketarik egingo! <ironic mode on>

leire

Josu Mendicute<josumendic...@gmail.com <mailto:josumendic...@gmail.com>> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko apirilak 28 14:38):

    Azkeneko urtiotan asfaltauak abuztuan izan dira.... 2011n izan
    ezik. Orduan be aprillan.

    Pinturiana... bankuak be pintatzen ari dia. Kasualidadia, aurten
    horretarako mantentze-diruak dexente igo dirala konprobatu genduan
    gabonetan. Buruz ezin akordau zenbat zan, baiña alde haundixa zan!!!

    Tristia horrela funzionatzia. Tontotzat hartzen gaittue gure
    diruekin halakuak eginda.

    josu

    Enviado desde mi iPhone

    El 28/4/2015, a las 14:30, leire narbaiza arizmendi