Kaixo,

Barkatuko didazue ezjakintasuna baina...

Ondasunak motaren arabera banatzearen arrazoia zein da? Zerga ezberdinak
ezartzen zaizkie? Apika inbentario zehatzagoa egitea besterik ez?

Ongi izan,

> Hori bai, Gipuzkoan haundixagua da zerga hori, ezta?
> Kuadro gitxi, baiña jasotakua takata!
> Bizkaittarren barko eta abioi hórrek! Neri ez jataz tokau ba!
>
> leire, herentzia eskasekua
>
> Elena Laka<burdinatepl...@hotmail.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2015(e)ko uztailak 7 09:32):
>
>   Hori ez neban ezagutzen! [image: Sonrisa]

Haritz Rodriguez
//m. (+34) 620 966 213
//p. (+34) 943 900 870
//com: www.blogonbrands.com | www.barkingblogs.com
//blog: www.tokitan.tv | www.monokuloa.com
//twitter: @blogonbrands <http://twitter.com/blogonbrands> | @tokitan
<http://twitter.com/tokitan>
//adress: Mundaiz Bidea 10, 11. atea | 20012 Donostia (Gipuzkoa)