Kontua oso konplikatua da.
Azkenean musikariek ezin dute erabaki  SGAEk diru hori ez kobratzea.
Hau da nik Amañan jotzen badut eta SGAEn altan emanda banago SGAE okupatuko
da hori kudeatzeaz eta niri nere partea emango dit nahiz eta nik nahi ez.
Altan emanda ez banago ere etor daiteke, ze teorian 5 urteko epea daukat
SGAEn altan eman, eta diru hori erreklamatzeko.
Orain ez dakit, baina lehen taldeek SGAEren orri bat bete behar zuten
kontzertuan joko zituzten abestiekin, horren arabera eta jende kopuruaren
arabera egiten zen balantze ekonomikoa.  Ze eman daiteke kasua bertsioak
egiten dituen talde bat izatea, orduan diru hori autore originalek
kobratuko lukete.

Sgaen dauden musika taldeak honetaz konziente dira honetaz.

Oier Araolaza<o...@dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
uztailak 28 10:50):

> SGAEk Amañako jaiei erreklamatzen dion diru hori zein kontzertu eta musika
> ekitaldiren kontzeptuan egiten duen jakin daiteke? Talde horiek zer diote
> honi buruz?
>
> oier.

> --

Jatsu Argarate