Bai ados nago.
Harritzen nauena da galdetu dien musikariek esatea ez dutela kobratzen.. Ez
dakit nori galdetuko zion baina esango nuke Amañan jotzen duten taldeek
gehienak kobratuko zutela dirua sgaetik.
Kokeinek bere garaian urte bukaeran kobratzen genuen dirutxo bat, ez asko,
normalean telebistan eta irratian agertzearren izaten zen, lehengo eta
bigarren diskoarekin. Hirugarrenetik aurrera Creative Commonsera pasatu
ginen arte.
Beraz imaginatu talde ezagunagoak.

Jatsu

Oier Araolaza<o...@dantzan.com> igorleak hau idatzi zuen (2015(e)ko
uztailak 28 11:32):

> Niri ondo iruditzen zait musikariek beraien egile eskubideak kobratzea.
> Baina Amañako kontu honetan ostrukarena egitea ez da zuzena nire ustez.
> Musikariek hautatu dezakete beste gestore bat SGAE ez dena beren eskubideak
> zuzenago kudeatuko dituena, eta Amañako jaiek hari ordainduz gero SGAE
> partidatik aterako lukete. Baina musikari gehienek SGAE hautatzen
> jarraitzen dute, eta SGAEk erabiltzen dituen praktika monopolista eta
> mafiosoen aurrean ostrukarena egiten dute. Eta musikari batzuk ez dute
> zintzo jokatzen Gomakin. Inork ez dio aitortu SGAEtik kobratzen duenik!
> [...]

Jatsu Argarate
www.codesyntax.com