Asierrek:
Barandiaranen lekukotasuna gogorra da, oso.
Leire, zuk bota dozuna ez da gitxiago.
Zeozertxo hobetu dogulakuan, behintzat.

Hamen be laga nahiko bazendu...
http://sustatu.eus/1456826414343

Zenbat tonelada zikinkerixa egongo ete dan, oindiokan, alfonbrapietan.
Eta ez hain aspaldikua, zoritxarrez.

Aurreko baten blogian kontau neban nik be, Eibartik Bittorixara juandako ume batzu (gure ama eta osaba) abadiekin 40 hamarkadan bizi izandakuak. Eta Oiartzungo auzo-eskola baten, maisu mutilzaliak egitten zittuanak... 70-80 hamarkadan. Nik uste dot merezi dabela, bai, eskandalua montatziak.
http://eibar.org/blogak/orakulua/pederasten-paradisua

--
***
Oier Gorosabel Larrañaga