Gipuzkoako Hitza, oker ez banago, Berriarekin banatzen da ostiralero.

Ale bakoitzean herri bati kasu egiten diote, eta hurrengo (ez dakit aste
honetan edo hurrengoan) Eibar tokatzen da. Herriko pertsonaia bati ere
elkarrizketa egiten diote, laburra nonbait, eta Hitzako Eider batek deitu
dit ea ni izango ote nintzen hori...

Esan diot ni ez naizela aproposa, ze bizi (edo lo), ez naiz bizi Eibarren
azkenengo 25 urteetan edo... Ez dio graziarik egin nire ukoak. Moztu dugu
elkarrizketa beste izenik okurritu baino lehen edo horretaz jardun barik...

Bueno, ez dakit hemen norbait esan dezakegun, boluntario bat aurkeztu...
eta Hitzakoei abisatu. Nik nominatzen dut Asier Sarasua.