Brava, Ane!!!!!

Emakume nagusi bat: Margari Olañeta, Kontxa Laspiur, Itziar Lapiur, Juanita
Unzueta, Soko Baskaran,...! Askotan andrak aittatzen dittugunian gaztiak
baiño ez jakuz etortzen burur, eta kirol eta espektakuluaren mundukuak.

Niri ez deste ezer esan, baina astion nere artikulua tokatzen da eta
lehenenengo parrafua Eibar aittatzen dot!

Gipuzkoako Hitza Berriakin banatzen da Gipizkoan baitta herrixetako Hitza
aldizkarixekin be (esaterako Mutrikun)

leire, errelabua dakat!

Ane Urkiola<aneurki...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
irailak 6 14:14):