Barkatu, Asier! Txarto begiratu neban ziñiana.

Uste dot, dana dala, txartela merkiagua izan biharko litzakela, edo duan
Donostian moduan.

Hamen ordu bete lehenago egoten da zabalik. Ermuan kulturetxian danez,
goizeko 9retatik gabeko 9eratara. Oso desberdina. Gaiñera, hiruhilabeteko
egitaraua etaratzen dau Ermuko antzokixak, eta errezagua da jakitzia zer
daguan. Eibarren, ostera, hilleko aldizkari horrek galtzeko baiño ez dau
balio! Dana ezin da!

leire n

Asier Sarasua<asara...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko
urtarrila 17 18:39):