Aupa, lagunok!

Nik idatzitako post bat han eta hemen agertu da, eta erantzun asko izan
dittu, hamaika. Nire blogian hori asko da!
https://eibar.org/blogak/leire/erumaniarrak-baino-ez-ziren#1490610852127153

Garik be erantzn dau (mila esker). Kontua da, erantzun xenofoboak dira,
gaittik urrintzen diranak eta anonimuak. Bai, Aitor edo Patxi siñatzia
neretako anonimo siñatzia da.

Aurre egingo netseke, baiña uste dot txarrerako be izan leikela. Bestetik,
barruak eskatzen desta erantzutzia eta pare bat egixa esan.

zuek zelan jokatuko zeukie?

Milla esker!

leire n