Aste honetako ...eta kitton, Leire aparkalekuen harira sartu eta Errebaleko
proiektura iritsi da.

Leire, ados zurekin: aparkaleku eta kotxeen kopuruak Eibarren ez datoz bat.
Aparkaleku baino kotxe gehiago daukagu.

Kontua da ea motzean jardun behar dugun aparkaleku faltaz kejaka (eta toki
berriak sortzen), ala urrunago begiratu eta pentsatu behar dguun zer egin
behar den hemendik 10 urtera Eibarren kotxe gutxiago egoteko. Ez dakit 100,
1000 edo 10000 kotxe gutxiago izango diren, baina gaur baino kotxe gutxiago
nahi ditut nik, eta ez aparkaleku gehiago.

Bitartean, kotxea dugunok pentsatu beharko dugu zer egin, aparkalekua
erosi, garraio publikoa gehiago erabili, bizikletan hasi edo dena delakoa.

Nik aukeran nahiago dut aparkaleku gehiago ez egitea eta kotxe gutxiago
egotea, eta norabide horretan dabiltza hiriburu aurreratu guztiak.

Aparkalekuak gutxitzea da herri eta hiri gehienetako joera eta nere ustez
hori da bidea. Kezkatzen nau Eibarren bai PSOE eta bai PNV-ren
adierazpenetan "aparkaleku gehiago" hitzak onura moduan entzuten ditudalako.

Gari, kotxeduna