Kaixo Codesyntax-ekoei!

Zerk balio du gehiago? 10 bat ateratzeak minutu batean edo 8 batek 30
segundutan? Nola doa hori? Azkar egitea oso zaila da, ez bada errandomera,
nire kasun behintzat, futbolari, F1 eta hizki-zopa zoro
hoiekin...Kar-kar 馃檲馃檲馃檲

Ondo pasau bixar Azpeittin! :)

Ane

*          Ane Urkiola ** | Komunikazioa *
*| Ikus-entzunezko Produkzioa & Zuzendaritza **|*
*      aneurki...@gmail.com <aneurki...@gmail.com> | 639976232*

El lun., 25 nov. 2019 a las 22:44, josu garate (<arkite...@gmail.com>)
escribi贸: