Ane, eskerrik asko Egunean Behineko fan-a izateagatik eta zabaltzeagatik!

Egiten duzun galderak ez du erantzunik. Formula bat dago horretarako,
zenbat eta denbora luzeagoa puntu gutxiago ematen dituena, baina ez dut
uste formula hori ezagutzeak lagunduko lizunenik. Ez zara hasiko ba
daramazun denbora, gehi galderaren zailtasuna, azertatzeko probabilitatea
eta abar denekin kalkuluak egiten, ezta?

Ahalik eta azkarren eta ondoen egin eta kitto. Zuk zeuk egin aprobak ea
zerekin zabiltzan hobeto.

Sekretu bat: goi-goian daudenek AZKAR eta ONDO erantzuten dituzte!   :-)

Gari

Hau idatzi du Ane Urkiola (aneurki...@gmail.com) erabiltzaileak (2019 abe.
12, og. (12:04)):