Hau idatzi du Gari Araolaza (g...@eibar.org) erabiltzaileak (2020 urt. 10,
or. (16:42)):

> Arratsalde on,
>
> Ez nabil ministroaz, toponimoaz baizik, baina mezua azkar zabaldu duzuela,
> baietz? ;-)
>
> Ez nekien, baina Txontatik Salbatore ermitara goazelako toponimoa omen da
> Marlaska, edo gutxienez hori dauka apuntatuta Instituto Geográfico
> Nacionalak.
>
> https://www.openstreetmap.org/node/1242984787#map=17/43.17721/-2.45768
>
> Ezaguna da? Ez da akats bat? Munduan ez dut izen hori duen beste tokirik
> aurkitu.

Hemen IGNren mapan nola agertzen dan:

https://www.ign.es/iberpix2/visor/?&x=-273958.00&y=5338892.00&level=15&srid=3857&visible=MTN

Kasu konkretua ez dakit, baina beste leku batzuetako izenek akatsak edo
izen osatu gabeak dirudite eta hau ere holako kasu bat izan leike,
adibidez, hor goiko mapa horretan: "Uribeko kiroldegiak" -> "Unbeko
kiroldegiak" izango da ba... edo "Igartuzelan" -> "Igartuzelai" izango da
ba...
Mezu gehiago ez jasotzeko, idatzi hona: eibartarrak-ow...@postaria.com