Eibarko mendi-toponimia jasotzen jardun genduan 2002-2003 inguruan.
Ahoz eta artxibuetan.

Mapan eta datu-basian begiratu dot, eta ez dago ez Marlaskarik eta ez
antzerakorik Eibar osuan.
Kiñarra inguru horretan, fonetikoki hurren(-edo) egon leikiazen
toponimuak: Arraska, Aranbaltz eta Arlasta.

Mikelek diñuan moduan, mapa horretan akats txiki asko dagoz (Saurri,
Aramaltze, Igartuzelan, Lopezen, Marigorbe, Aizbakar...). Baina
auskalo. Toponimo haundi moduan agertzen da, bailara osorako; ezaguna
izan biharko litzake inguruko basarrixetan. Mertxeten galdetu bihar.

a.

Hau idatzi du Mikel Larreategi (larreat...@eibar.org) erabiltzaileak
(2020 urt. 10, or. (17:17)):

Mezu gehiago ez jasotzeko, idatzi hona: eibartarrak-ow...@postaria.com