Eskerrik asko kontatzeagatik Elena! Poza eman dit zure kontakizunak.
Atzo atzerrian bizi den lagun batekin aritu ginen bideo-konferentziaz.
Modako gaitzak jota zegoela esan zigun, larritasunez kontatu ere.
Azterketaren emaitzak ez zituen oraindik, baina sintomak eta azken asteotan
lanean zein hiritan izan den kontuan hartuta, nahiko argi zuen positibo
emango duela. Bera ez zen gai gaitza izendatzeko. "Harrapatu nau", "sartu
zait", "positibo emango dut" esaten zuen, baina gaitza bere izenez ezin
aipatu oraindik. Izendatzeak, esateak, kontatzeak... gauzak egin, izan,
gertatu arazten omen ditu, eta Elena, zu zure hitzak ere bazara. Biba zu.
oier.

Oier Araolaza Arrieta - o...@dantzan.com
Mezu gehiago ez jasotzeko, idatzi hona: eibartarrak-ow...@postaria.com