Aupa, Oier.
Goi Argi elkartearen harira egin duzun wikipediarako sarreraren kontura,
Euskad Irratiko Baipasa irratsaiorako egokia iruditu zait eta lan-taldean
aipatu dut.
Gaia "erosi" didate eta, beraz, banator eskatzen; ea zer irizten diozun:

1) Batetik, zurekin minutu batzuk sarrera zeuk egin duzulako, testuingura
jartzeko?
2) Bestetik, elkarteko bazkide beteranoren batekin eta zuzenaritzako
kideren batekin elkarrizketa egitea, biekin batera, irratsaioan.

Zer deritzozu?

Eskerrik asko
Marijo

OH: hona bota dut eskaria, eibartarren zerrendari esker jakin dudualako
zure ekimenaren berri!
Bizitza luzea eibartarren zerrendari!

Mezu gehiago ez jasotzeko, idatzi hona: eibartarrak-ow...@postaria.com