Egun on, Marijo:

Bidali nizun pertsona baten izena eta telefonoa, ezta?

Begoña Azpiri Eguren  943 70 84 21 / 23
[untitled-1] <http://www.eibar.eus/eu>
itzultzai...@eibar.eus<mailto:itzultzai...@eibar.eus>
egoiba...@eibar.eus<mailto:egoiba...@eibar.eus>
www.egoibarra.eus<http://www.egoibarra.eus/>

[facebook32]<https://www.facebook.com/Eibarko-Udala-371951916348590/>
[twitter32] <https://twitter.com/EibarkoUdala>  [youtube32]
<https://www.youtube.com/channel/UCTNEPKwdQgEuhO0S4nUGaPw>

Hemendik: marijo deogracias [mailto:marijo...@gmail.com]
Bidaltze-data: 2020(e)ko urriaren 14(a), asteazkena 09:57
Hona: eibartarrak@postaria.com
Gaia: Re: [eibar] Goi Argi

Kaixo, denoi.
Mezua galduta neukan, barkatu lehenago ez dizuedalako erantzun!
Bai, bai! Primeran! Kontaktuak topatzen badituzue, eskertuta, jakina!!!

Bestalde, Oier, itxarongo dugu ea kontaktuak lortzen ditugun eta horren
arabera, erabakiko dugu. Ados?

Eskerrik asko!!!!!
Marijo

Gaurko gaiak:

   1. Re:  Goi Argi (marijo deogracias)
   2. Re:  Goi Argi (Oier Gorosabel Larrañaga)
   3. Re:  Goi Argi (Egoibarra-Eibarko Udala)

Message: 1