num teste que fiz num SWF do flex deu um monte desse aqui:

A potential information disclosure vulnerability was discovered due to the
presence of a 'keyword' that indicates user account information is available
within the application code. Recommendations include removing this information
from production servers.

mas na minha humilde opnião, acho que essa ferramenta será muita mais útil para
os hackers do que pra nós. Podiam ter usado esse talento todo pra criar um
Sistema pra gerar Relatórios para o Flex, teria mais utilidades.. rsssssssssssss

Att
Quinhone