Merhabalar,

Evet 127.0.0.1 den bahsediyorum. Bu kavramlari zihne
iyice oturtmak zor biraz :) Peki vpopmail ile
olusturulmus kullanicilar zaten otomatik olarak relay
hakki almis mi olur? smtp auth ile yuklenmis bir qmail
de vpopmail ile acilacak kullanicilar direkt olarak o
makinaya sanal baglanmis oluyor degil mi?

Saygilarimla..

http://www.mail-archive.com/freebsd@lists.enderunix.org