bu tip analliz programlarinin bir cogu apachenin loglarina erismek isteyecektir bu tip calisanin olacagini sanmiyorum acikcasi ama server client seklinde olan vardir muhtemelen bunlarda scriptler yardimi ile olur diye dusunuyorum

----- Original Message ----- From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: Saturday, October 08, 2005 2:41 AM
Subject: Re: [FreeBSD] Webalizer

Merhabalar

Bildigim kadari ile webalizer sadece localdaki siteleri tutabilirsiniz
cunku
belli araliklarla apache loglarini okudugu icin disaridaki bir sitenin
loglarina erisemez ve okuyamaz yanlizca belirttiginiz diskte ki apache
loglarini okuyabilir

sagolun peki bunun icin bana onerebileceginiz birsey var unix ustunde calisan

saygilar Beyhan Ogur