From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Saturday, October 08, 2005 2:26 AM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] Webalizer

Webalizer ile kendi localimdeki site istatiklerini aliyorum fakat baska
hostta olan bi sitemiz var onun da istatiklereini tutmak istiyorum baya
bi
arama yapmama ragmen baska host taki sitenin istatiklerini nasil
tutacagimi bir turlu bulamdim yardimci olursaniz cok sevinirim ..

Saygilarimla Beyhan Ogur

#!/bin/sh
MYDATE=`date +%Y%m%d`
SOURCEDIR=/usr/home/ccakar/logs
SOURCESERVER=www.server.com.tr
SOURCEFILENAME=access.log
TARGETDIR=/home/iso/logs

echo binary >/tmp/daily_transfer_log.cmd
echo cd $SOURCEDIR >>/tmp/daily_transfer_log.cmd
echo lcd $TARGETDIR >>/tmp/daily_transfer_log.cmd
echo get $SOURCEFILENAME >>/tmp/daily_transfer_log.cmd
echo bye >>/tmp/daily_transfer_log.cmd

ftp -V $SOURCESERVER </tmp/daily_transfer_log.cmd