xp yüklü makinadan yada dışarıdaki bir makinadan ping domainadi.com yazdığımda statik ipli adresi döndürüyor (85.x.x.x). burada bir sıkıntı yok. 80 nolu portu dışarıya açmak için ns mi kurmalıyım zaten yahoo nun ns1.yahoo.com ve ns2.yahoo.com u çalışır ve yönlendirma yapar vaziyetteyken?

On 1/27/06, Deniz <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
merhaba söylediğinizi anladım peki xp makinanızdan ping domainadınız.com bir yazın makinayı bulacakmı burda dns çözmesi ile ilgili bir problem var yada 80 portuna dışardan ulaşılamıyor yada domain yönlendirdim demişsiniz yönlendirme çalışmıyor normal şartlarda domain çalışması için bir name server ihtiyacı olur.

-----Orjinal mesaj-----
From: hayy [EMAIL PROTECTED]
Date: Fri, 27 Jan 2006 07:13:06 +0200
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [Spam] [FreeBSD] web sunucuya dışarıdan erişim

> Merhabalar,
Ikı makinalık küçük bir ağda bir win xp ve bi> r freebsd kurulu makina var.
Ağa internet erişimi statik > IPli adsl hattından gemektedir. Web sunucu
yapmak istediğ> im makinada freebsd 6 ile apache 2 kurulu. Adsl
modem, yö> nlendirme özelliği olan bir modem. DHCP modunda. 10.0.0.4>  ile
10.0.0.15 IP aralığında değerler üretiyor. Bu yuzden>  freebsd kurulu makınaya
10.0.0.16 IP adresini elle girip> , açıldığında internete girecek şekilde
ayarladım. Bir do> main adı aldım store.yahoo.com 'dan ve statik IP'ye
yonle> ndirme yaptım . http://localhost/, http://10.0.0.16/ ve
h> ttp://www.domainadi.com. freebsd kurulu makinada çalışıyo> r. winxp kurulu
makinada http://10.0.0.16/ yazdığımda da > çalışıyor. Modemin virtual server
kısmından 80 nolu portu>  10.0.0.16 nolu IPye yönlendirdim. Ama bütün bunlara
rağm> en winxp li makinadan http://www.domainadi.com/ yazdığımd> a hata
alıyorum. Yani dışardan web sunucuya erişemiyorum.>  Burada yaptığım yanlış
yada yapmadığım eksik kalan şeyle> r nelerdir?
Cevaplarınız için teşekkürler..