phpbb forum konusu gündeme gelirse mod destegi verecek kadar bile ilgilenirim enderunix icin..

----- Original Message -----
From: ismail
Sent: Friday, February 10, 2006 8:33 AM
Subject: Re: [FreeBSD] Bir öneri

bencede haklı bir fikir.
----- Original Message -----
Sent: Thursday, February 09, 2006 11:24 PM
Subject: [FreeBSD] Bir öneri

Merhaba,

Daha önce bahsi geçti mi bilmiyorum ama ben bir acemi unix'ci olarak tüm mail listelerini takip etmek istiyorum, ama sırf Qmailin bile dünya kadar alt listesi var :) Ayrıca bazı konuları her listede tek tek arıyorum.

Forum yapısına geçseniz, hem sağlıklı bir arşiv olur, bir kişi aradığı zaman herşeye hemen ulaşabilir. Daha iyi olur diye düşünüyorum.

Güzel php forumlar var piyasada, bedava phpbb, birazcık para verebiliriz diyorsanız invision var.

Kolay gelsin.

Mustafa Şimşek

http://www.eset.com

Cevap