Merhaba,
/etc/dansguardian/dizini altinda anlasilir isimlerde dosyalar var buradaki dosyalari inceleyerek saglam bir icerik filtreleyiciye sahip olabilirsiniz. Dosyalarin islevleri ve dansguardian calisma mantigi ile ilgili bir arkadasimizin calismasi vardi. Bugunlerde yayinlanirsa hatirlatirim

iyi calismalar...

12.02.2006 tarihinde Ozgur eke <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
Huzeyfe bey ;
acl'ye dediğiniz gibi ekledim şimdi sorunsuz calısıyor

Dansguardian ilk kez kurup deniyorum kullanıcı hakları vs yasakları nereden ayarlayabilirim , klasorlerin icerisinde blacklist vs gibi gördüm..

Tesekkurler.
Ozgur EKE

12.02.2006 tarihinde Huzeyfe Onal <[EMAIL PROTECTED] > yazmış:
Merhaba,
squid icin yazdiginiz ACL'ler nasil? Squid'e paketler Dansguardian araciligi ile gelecegi icin 127.0.0.1 IP adresine izin verilmesi gerekiyor.

12.02.2006 tarihinde Ozgur eke <[EMAIL PROTECTED] > yazmış:
Merhaba

Squid 8080 port, dans guardian 3128 port olacak sekilde ayarladım fakat client 8080 uzerinden sayfaları acıyor , 3128 de squid access denied hatası veriyor.
Ayrıca dansguardian yasaklamalar vs gibi döküman bulabileceğim veya örnek adresler varmıdır .. yapı olarak çözemedimde :)

Tesekkurler
Ozgur EKE

--
Huzeyfe ÖNAL
---

If ain't broke , dont fix it
Saygılarımla
Ozgur EKE

--
Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/

Cevap