From: Hakan OZAY [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, July 10, 2006 3:54 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] SqWebMail - Bos Sayfa

Merhabalar;

Her ne kadar konunun FreeBSD listesi icin uygun olup olmadigina kanaat
getirememis olsam da, qmail listesinden daha uygun olacagini
dusundum(qmailde bir sorun olmamasi sebebiyle).

FreeBSD uzerine SqWebMail kurdum, gorunurde hersey normal. Hesaba giris
yaptigimda mailleri okuyor, yenileri gosteriyor vs. Ama yeni mail yazip
gonder dedigim zaman bos bir sayfa cikiyor ve mail gonderilmemis oluyor.
Acaba bu sorun neden olabilir, izleyecegim yol ne olabilir sizce?

Not: Thunderbird gibi bir client ile hersey normal calisiyor, problem
olmuyor.

Tesekkurler
Iyi Calismalar...

Hakan OZAY