Sanirim(umarim) sorunu cozdum, detaylari sabaha ancak yazabilecegim.

Tesekkurler
Kolay Gelsin...

Hakan OZAY

11.07.2006 tarihinde Hakan OZAY <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
Merhabalar;

Evet onu yazmayi unuttum. Asagidaki gibi bir hata aldigimi fark ettim bu sabah.

[Tue Jul 11 17:56:35 2006] [error] [client 192.168.1.15] Premature end of script headers: sqwebmail, referer: http://192.168.1.17/cgi-bin/sqwebmail/login/user%40domain.com/168500318195587135CFAF31D6E3DD99/1152640590?folder=INBOX&newmsg=1&form=newmsg

Her gondermemde aliyorum bu logu(yukaridaki hatayi da az once denememden aldim).

Tesekkurler
Iyi Calismalar...

11.07.2006 tarihinde Mesut GÜLNAZ <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:
Http-error loglarınızda messages da bu esnada hata almıyor musunuz?