Rsync ile yapabilmen gerek bunu….

From: Serdar EMIRCI [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Thursday, July 27, 2006 6:03 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] PC'lerin Yedeklerinin Alınması

Merhabalar;

Ağ’da bulunan 60 kadar pc nin yedeğini her hafta sonu Cuma günleri network den pc lere girerek elle manuel yedek sunucusuna kopyalıyorum ve her ayın sonuncu günü dvd cd lere  kaydediyorum.

Ben bu işlemleri freebsd yapsın istiyorum.

Örneğin ağ da bulunan pc ler de bulunan Belgelerim,Desktop gibi belli başlı klasorleri kendine ceksin ve her Cuma gunu bunu komple yedeğini alamsın sadece değişenleri silinenleri eklenenleri güncellesin böyle bir şey yapılabildiğini duymuştum şimdiden yardımlarınızdan dolayı çok teşekkürederim.

Saygılar sevgiler…

Cevap