…..4 numarali makinaya baglnadiginiz dan eminmisiniz sanki baglanma hatasina bagli directory bulamama geliyor…

From: Serdar EMIRCI [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, July 28, 2006 5:02 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: RE: [FreeBSD] PC'lerin Yedeklerinin Alınması

Rsync kullanan hiç kimse yokmu? Uzun süre uğraşmama ragmet teslim oldum artık bir bilene sormak istiyorum rsync freebsd ye yükledim rsync.conf a modulu ekledim hata oldugunu sanmıyorum sample lar vardı onalar baktım şifre dosyasını oluşturdum usr:pass girdim sisteme yedek adın da bir kullanıcı oluşturdum ve Wheel grubuna soktum ve o yedek kullanıcısıyla rsync.conf dayasına girdim gurubuyla birlik te Windows makineye de cygwin yükledim consol da

" rsync -vrtR --delete --progress "/cygdrive/d/dosyalar/" [EMAIL PROTECTED]::moduladi/"

Konsol daki sonuç ise şu şekilde

[EMAIL PROTECTED] /usr/bin

$ rsync -vrtR --delete -progress "/cygdrive/d/dosyalar/" [EMAIL PROTECTED]::moduladi/

rsync: Failed to exec ss: No such file or directory (2)

rsync error: error in IPC code (code 14) at /home/lapo/packaging/tmp/rsync-2.6.3/pipe.c(83)

rsync: connection unexpectedly closed (0 bytes received so far) [sender]

rsync error: error in rsync protocol data stream (code 12) at /home/lapo/packaging/tmp/rsync-2.6.3/i

o.c(359)