Özür dilerim Kerem bey ama gelip açık olan firefox browser sayısını ve herbirinde açık olan tab sayısını ve her tabda neleri araştırıyor olduğumu görseydiniz hazır lokmayı tercih etmediğimi anlardınız:) Ben son çarelerden biri olarak buraya mail attım.Yargısız infaz:)) Hayatımda ilk defa 20 gün önce linux fedora başına oturdum şu anda yaptığımı da söyleyeyim size. Fedora core 3 kurulu, Qmail kurulu ve sorunsuz çalışıyor , Hylafax kurulu ve konsolda fax atabiliyorum bana gelen fax'ı istediğim kullanıcının posta kutusuna istediğim formatta düşürebiliyorum ve bu işlemleri yapana kadar dünya kadar hata aldım okuyup sistem mantığını anlayarak bütün sorunları çözdüm. Şimdi maillist'e bakınız lütfen , 20 gün önceye kadar linux'ün başına dahi oturmamış birinin maillist'deki soru sayına bakarsanız yargısız infaz yaptığınızı anlarsınız Kerem Bey.
süç-i lisan ettimse affedin
Teşekkür ederim beni aydınlatıığınız için.

From: "Kerem Erciyes" <[EMAIL PROTECTED]>
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] Multimodem
Date: Mon, 12 Mar 2007 16:30:06 +0200

Sistemde 8 ayri modem / port olarak goreceksiniz. Ama kullanacaginiz
yazilimin destekledigi bir mod / driver / daha ucuz bir yontem de olabilir.

Ornegin Asterisk ile Songoma A101 T1/E1 karti baglayip, 24 hat olarak FXS /
FXO ile bagladigim zaman sistemde 1 adet wanpipe device gorunuyor ama
uzerinde 24 ayri kanala tek tek ve grup olarak erisim saglanabiliyor.

Donanim - Kernel - Surucu - Yazilim arasinda uygun bir iletisim kurduktan
sonra bir problem olmaz.

Biraz hazir lokmadan vazgecip internette arastirmanizi tavsiye ederim,
baskalari nasil hylafax ile 8+ hat calistirmis. (http://www.google.com)

Kerem Erciyes