Merhabalar,

Anladigim kadariyla bu postgres kullanicisinin crontab'i.

Bu durumda aklima ilk gelen sorun /home/backup veya ve bu dizin
altindaki dosyalar izin ve haklarnda bir sorun var.

# ls -al /home/backup
ciktisini gonderebilir misiniz?

Haklarda bir sorun varsa ve /home/backup dizinine sadece postgres
kullanicisi veri yazacaksa

# chown -R postgres /home/backup

komutu ile sorunu cozebilirisniz.

Kolay gelsin.