From: Ozan Enginoglu [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, July 09, 2007 3:00 AM
To: FreeBSD Türkçe
Subject: [FreeBSD] firefox php sayfaları gstermiyor

Merhaba,

Firefox ile apache data klasörüne attığım php sayfalarını açamıyorum.
Daha doğrusu açmaya çalıştığımda sayfada php dosyasının kodları gözüküyor.
Görsel birşey açılmıyor. Joomla kurdum ve /usr/local/www/data/joomla
klasörünü açtığımda kuruluma geçmesi gerekirken yine aynı sorunu yaşıyorum.

LAMP kurulumunu doğru yaptığımı sanıyorum yani Mysql ve PHP'yi de sorunsuz
kurdum. Nerede yanlış yapmış olabilirim? PHP kurulduktan sonra firefox için
ayrıca birşey yapmam gerekiyormuydu?

--
Ozan Enginoğlu
Makina Mühendisi

GPG / PGP Fingerprint:
247C EE12 7AF9 5181 B6E5  A70F 0D5C 77FB B350 D715

Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine bakiniz.

Cikmak icin, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
Liste arsivi: http://news.gmane.org/gmane.org.user-groups.bsd.turkey
FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6