On Mon, 2007-07-09 at 09:22 +0300, Mesut GÜLNAZ wrote:
> Bu sorun .php uzantılı  dosyaların PHP engine ile işlendikten sonra size
> SUNULMAMASI sonucu olabilmektedir.
> Httpd.conf dosyanızda php4 yada php5 modülünü yüklediğinizden emin olun.
>
> #php -m ile phpye verdiğiniz eklentileri kontrol ettirin.
>
> Daha sonra da data dizini altına
>
> Basit bit dosya oluşturarak içerisine
>
> "<?phpinfo();?>"
>
> Yazarak kaydedin. Tırnaklar yok. Daha sonra browserdan bu sayfayı çağırın (
> görüntüleyin )
> Sonuç:
>       Bu dosya çalışıyor ise sorun çözülmüş demektir.
> [...]

Merhaba Mesut bey,

Dediğiniz gibi php -m çalıştırdım ve listede apache'nin olmadığını
gördüm sanırım sorun bundan kaynaklanıyordu. httpd.conf |grep php5
yaptığımda birçok şey çıktı sanırım conf dosyasında bir sorun yok. Şimdi
php5-extensions yüklüyorum. Fakat compile seçeneklerini pek bilmediğim
için hepsini işaretledim inşallah kötü birşey yapmamışımdır. Biraz uzun
sürecek gibi gözüküyor.

Cevabınız için teşekkürler

--
Ozan Enginoğlu
Makina Mühendisi

GPG / PGP Fingerprint:
247C EE12 7AF9 5181 B6E5  A70F 0D5C 77FB B350 D715