Selam, verim alamamanin sebebi belkide FreeBSD'nin bellek yonetiminden kaynaklanmaktadir. Hatam varsa duzeltilirse onur duyarim.. Testlerimi guclu bir Linux dagitimi ve OpenBSD uzerinde gerceklestirdim. "dd" komutu ile anlamsiz bir sekilde diske yazmaya basladim.. Bir sure sonra Linux hafizasi sisti ve swap'i kullanmaya basladiii... Ayni islemleri OpenBSD uzerinde gerceklestirdim ve sistem kayitsiz kaldi diyebilirim.. Belki senin sorunun da bu olabilir yani bellek kullanimidir..

http://tr.wikipedia.org/wiki/FreeBSD

Saygilarimla..
Mehmet CELIK

From: Dinçer Çelik <[EMAIL PROTECTED]>
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] freebsd ve ccache sorunu
Date: Tue, 24 Jul 2007 20:35:54 +0300

Merhaba

FreeBSD üzerinde CCache kullanıpta derleme işlemlerinde ciddi anlamda
süre azalması gözlemleyen var mı? Linux üzerinde uzun süredir
kullanıyorum, harika çalışıyor lakin FreeBSD üstünde pek tatmin edici
sonuçlar alamadım.

Dinçer Çelik
[EMAIL PROTECTED]
http://dincercelik.com/pub.asc

Please encrypt every mail you can. Privacy is your right. Don't let
anyone take it from you. Look at GnuPG or PGP and ask for my key
1A4969A2.

http://newlivehotmail.com

FreeBSD 6 kitabi cikti! http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6

Cevap