Merhaba

Az önce küçük bir test daha gerçekleştirdim. Aynı sistemde önce Linux,
sonra FreeBSD ile aynı uygulamayı derleyip kronometreyle süreyi ölçtüm.
Önce CCache'in geçmişini temizleyip Firefox'u derledim, yuvarlak hesap
32 dakika sürdü. Daha sonra FreeBSD üstünde CCache kullanmadan Firefox'u
derledim, yuvarlak hesap 23 dakika sürdü. Ve son olarak tekrar Linux
üstünde CCache kullanarak Firefox'u derledim, yuvarlak hesap 21 dakika
sürdü.

FreeBSD üstünde galiba pek bir faydası olmuyor CCache'in, keşke olsaydı
da Firefox'u 10 dakikada derleyebilseydim :)

Cevap