öncelikle cevaplar için teşekkür ederim,
peki normal bir desktop'ı ekranda görebilmek için bu adımlardan sonra
ne yapmam gerekiyor(Vesa driver kullandım v.s).startx dediğimde yine
sadece gri bir ekran ve mouse'un hareket etmesi normalmidir,yoksa anlamlı
bir ekranmı gelmesi gerekiyor?yani mesela gnome desktop manager'ı
nasıl çalıştırıcam.Freebsd Handbook ta yazanları
uyguladım ama sanırım tam konuyu anlıyamadım.Kirlilik
yarattıysam özür dilerim.Henüz Freebsd'yi yeni öğrenmeye
çalışıyorum ve hazır masaüstü olan bir freebsd
dağıtımı kullanmak istemedim.
Tekrar teşekkür ederim.

Nazım Can Bedir <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Selamlar,
 http://www.dexterphoto.com/articles/osreviews.html adresinden alıntıdır;
 "...
 Drivers install: ATI drivers are not available on FreeBSD at this time. For
desktop use, no choice but nVidia
 ..."

ATI'nin sitesinde Linux için sürücü olmasına karşın *BSD'ler için
sürücü belirtilmemiş. Eğer X sizin ekran kartınızı algılayamıyorsa,
en mantıklı seçenek VESA kullanmak.

 Not: VESA sürücüsü kullanıldığında OpenGL ve 3D özellikler
kullanılamamaktadır. :(