Selamlar Salih bey

X' i yapilandirmak icin

# Xorg -configure

# Xorg -config xorg.conf.new

eger X duzgun calisiyorsa bu dosyayi /etc/X11/ altina atabilirsiniz

# cp xorg.conf.new /etc/X11/xorg.conf

calismiyorsa /var/log/Xorg.0.log verdigi hatalara gore xorg.conf
dosyasini duzeltmeniz llazim

daha sonrasinda eger gnome veya kde yoneticileri ile baslamak istiyorsaniz

http://www.enderunix.org/docs/freebsd_masaustu/09.html

Iyi calismalar

Bâkır EMRE
EnderUNIX Core Team Member