Merhab

ilk olarak cevabınız için tşk ederim.. tam olarak yapmak istediğim, bir
kişiye *exim -bpc *komutunu çalıştırma ve bir dizinden bir klasörü silme
yetkisi vereceğim. Sadece bu iki işlemi yapabilmesi lazım. aksi taktirde
güvenlik açığı vss durumu olacak

tşkler.

14.02.2008 tarihinde Mehmet CELIK <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

> Selam, kullaniciya ozel bir shell hazirlamak diye birsey pek olamaz. Soyle
> birsey yapilabilir..
>
> trafik:x:ZZZZ:ZZZZ::/dev/null:/usr/local/bin/tcp
>
> trafik kullanicisi sisteme baglandigi zaman, "tcp" isimli script
> calistiriliyor.. Kullanicinin herhangi bir shell ile direk olarak
> iliskilenmesi onlenmis oluyor. "tcp" script'ine calistirmasini istediginiz 3
> komutu bir sekilde yazabilirseniz istediginiz sekilde yapmis olursunuz.
>
> Shell Script ile menu hazirlamak gibi birsey.. BSD'ler /etc/shells
> dosyasinda tanimlanmamis kabuklar icin hata veya uyari verebilir. Dikkate
> [...]

Cevap