Tekrar Merhaba,

Bunu yapmanın iki yöntemi var. Birinisi ve kolay olanı

    chmod +s /usr/local/sbin/exim

Komutuyla exim binary'sinin suid bitini aktif hale getirmek (dosyanın sahibi
ile çalıştırılmasını sağlamak),

Ikinci ve nispeten daha zor ama daha güvenli bir yöntem olan sudo'yu
kullanmak.

Ayrıntılı bilgiye, pkg_add -rv sudo komutunu vererek kurduktan sonra (yüklü
değilse), man sudo ile ulaşabilisiniz.

Sevgiler.

--
Cafer Şimşek